Biolan Ekoasuminen ja Euran Teollisuushuolto aloittavat aurinkoenergiayhteistyön - Biolan

Biolan Ekoasuminen Oy ja Euran Teollisuushuolto Oy aloittavat yhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on edistää ekologista liiketoimintaa ja erityisesti suurempien aurinkoenergiainvestointien toteutumista Lounais-Suomen alueella.

Biolan Ekoasuminen kehittää aurinkoenergiaratkaisuja Suomen vaativiin olosuhteisiin. Ekoasuminen toteuttaa omakotikohteiden lisäksi aurinkosähköjärjestelmiä myös teollisuuden, kaupan, maatalouden ja aurinkovoimaloiden tarpeisiin. Suuremmat aurinkosähköjärjestelmät suunnitellaan aina kohdekohtaisesti. Isot järjestelmät suunnitellaan ja toteutetaan avaimet käteen -toimituksina.

– Nimenomaan näiden suurten kohteiden aurinkoenergiajärjestelmien kysyntä on kasvanut merkittävästi ja nyt tarvitsemme luotettavan kumppanin, jolla on kokemusta vaativien kohteiden asennustyöstä, kertoo Biolan Ekoasumisen toimitusjohtaja Matti Hakala.

– Euran Teollisuushuolto valikoitui kumppaniksi luontevasti, sillä se vastaa myös Biolan Groupin tuotannon kunnossapidosta. On helppo syventää yhteistyötä tutun, tinkimättömän ja vastuullisen toimijan kanssa, jatkaa Matti Hakala.

– Olemme iloisia, että lähiseudun yhteissynergiat löydetään ja hyödynnetään. On mielekästä luoda kestävää kehitystä yhdessä eteenpäin vankan toimijan, Biolan Ekoasumisen kanssa, kertoo Euran Teollisuushuollon toimitusjohtaja Eero Mäntylä.

Biolan Ekoasumisen ja Euran Teollisuushuollon yhteistyösopimus on allekirjoitettu 1. syyskuuta.

Euran Teollisuushuolto Oy on vuonna 2006 perustettu teollisuuden ja voimaloiden asennusta, huoltoa ja kunnossapitoa tekevä yhtiö. Päätoimitilat sijaitsevat Euran Kauttualla Neitsytmäen teollisuusalueella ja toinen toimipiste on Turussa. Yhtiön palveluksessa toimii yli 90 alan ammattilaista. www.eth.fi

Biolan Ekoasuminen Oy on Biolan Oy:n tytäryhtiö, joka keskittyy ekologisen asumisen ratkaisujen kehittämiseen, markkinointiin ja myyntiin Suomessa. Ekoasuminen tarjoaa laadukkaat ratkaisut aurinkoenergian hyödyntämiseen omakotitaloista aina suuriin aurinkovoimaloihin asti. www.ekoasuminen.fi

Lisätietoja

Biolan Ekoasuminen Oy:n toimitusjohtaja Matti Hakala, matti.hakala@biolan.fi, 050 062 1574